UGAL

 

Universitatea „Dunărea de Jos" din Galați are printre obiectivele prioritare sprijinirea membrilor comunității academice în accesarea fondurilor și în implementarea de proiecte care să aducă numeroase beneficii la nivel instituțional: creșterea numărului de cercetători; susținerea formării unor generații deschise către mediul științific european și internațional; crearea unui mediu de cercetare competitiv; diseminarea cunoștințelor și rezultatelor cercetării; dezvoltarea, modernizarea și utilizarea eficientă a infrastructurii educaționale și de cercetare; eficientizarea utilizării resurselor existente în cadrul instituției; implicarea în parteneriate cu instituții publice și private; identificarea și utilizarea instrumentelor de antrenare a antreprenoriatului etc.

Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați a acumulat o vastă experiență în implementarea proiectelor de cercetare și educaționale, în cadrul acesteia fiind implementate peste 500 de proiecte, în calitate de beneficiar și partener.

În prezent, în cadrul Universității „Dunărea de Jos" din Galați se implementează în calitate de beneficiar și partener: 23 de Proiecte de cercetare și cooperare internațională, 19 proiecte contractate în cadrul programelor operaționale, 18 proiecte de cercetare contractate în cadrul programelor naționale, 13 proiecte cu finanțare complementară.

Consultanța acordată membrilor comunității academice în atragerea fondurilor și implementarea proiectelor se desfășoară prin intermediul Serviciului de management operațional.

Activități:

  • Diseminarea informațiilor referitoare la lansarea de programe/proiecte/oportunități de finanțare;
  • Consilierea membrilor comunității academice în domeniul administrativ-financiar, la depunerea cererilor de finanțare, inclusiv încărcarea informațiilor din cererile de finanțare pe platforma MySmis și în procesul de contractare a propunerilor de proiecte declarate finanțabile;
  • Ținerea evidenței propunerilor de proiecte cu finanțare din fonduri structurale, naționale și internaționale;
  • Asigurarea suportului pentru derularea concursurilor de angajare conform metodologiilor aplicabile (inclusiv publicarea acestora pe site-ul UDJG și pe alte platforme), întocmirea documentelor de angajare, modificare și încetare a contractelor individuale de muncă în cadrul tuturor proiectelor și asigurarea documentației necesare pentru plata lunară a salariilor;
  • Centralizarea și verificarea situațiilor privind monitorizarea proiectelor, menținerea legăturii cu managerii de proiecte/responsabilii partener în vederea corelării informațiilor;
  • Asigurarea cadrului organizatoric și informațional privind managementul financiar al proiectelor aflate în derulare;
  • Consilierea și asistența echipelor de proiect la întocmirea documentelor financiare, în vederea angajării cheltuielilor prevăzute în cererea de finanțare, corespunzător liniilor bugetare aprobate prin contractul de finanțare, în vederea atingerii obiectivelor proiectelor;
  • Asigurarea sumelor necesare implementării proiectelor, prin prevederea acestora în bugetul de venituri și cheltuieli al universității;
  • Asigurarea de suport managerilor de proiecte/responsabililor partener la întocmirea, depunerea raportărilor financiare intermediare sau finale, alte documente solicitate de autoritățile finanțatoare, în funcție de proiect;
  • Sprijinirea misiunilor de audit financiar extern și/sau altor organisme abilitate în acțiuni de auditare și/sau control.

 

Serviciul de management operațional
ec. Lidia DOBREA - șef serviciu Tel: 0751 065 502
Interior: 8411
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Echipa C.M.P.
ec. Cristina VASILACHE Tel: 0336 130 126
Interior: 126
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
ec. Zînica GURĂU Interior: 126/8374
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
adm. patrim. Iuliu Dorian BOLD Interior: 126/8369
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
adm. patrim. Simona Cristina BOLEA Interior: 126
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
inf. Carmen ȘTEFĂNESCU Interior: 126/8373
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
ec. Măgduța CHIVU Interior: 8411
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
ec. Alina HUMĂ Interior: 8411
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
admin. patrim. Ionela SCHIN Interior: 8411
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Echipa C.O.F.C.
ec. Doina SABABEI Tel: 0336 130 112
Interior: 112
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
ec. Narcisa Mirela STROIU

Tel: 0336 130 112
Interior: 112
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

ec. Alexandra Geanina ȚENGHER Tel: 0336 130 112
Interior: 112
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
ec. Loredana Narcisa CERBU Tel: 0336 130 112
Interior: 112
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Echipa C.E.M.
ec. Adina BICHESCU

Tel: 0730 018 587
Interior: 8368
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

adm. fin. Angelica LOVIN Interior: 8368
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
adm. patrim. Catalina MIHU Interior: 8368
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
adm. patrim. Mirela PUCHEANU Interior: 8368
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
adm. fin.  Anca TUDORACHE Interior: 8368
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 




ANUNŢ
 

IOSUD - Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi vă face cunoscut că,în ziua de 04.06.2020, ora 16.00, va avea loc susţinerea publică online a tezei de doctorat intitulate: „CERCETĂRI PRIVIND IMPACTUL APLICĂRII SUBVENȚIILOR ȘI CREDITULUI AGRICOL ASUPRA DEZVOLTĂRII SPAȚIULUI RURAL ÎN REPUBLICA MOLDOVA”, elaborată de doamna BONDARI (ȘUPARSCHI) V. VALENTINA, în vederea atribuirii titlului ştiinţific de doctor în domeniul Inginerie și management în agricultură și dezvoltare rurală.

Adresa publică a prezentării online a tezei de doctorat este:
https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a7cfc5cd901d3443dabaab25f6369aa4a%40thread.tacv2/conversations?groupId=faa2cfd9-1f4d-43a4-9ee0-ecf4d341f20d&tenantId=445e5699-60fa-4f59-8e7f-778197a4d740
 
Comisia de doctorat are următoarea componenţă:
Președinte  Prof. dr. ing. Eugen-Victor-Cristian RUSU (CV)
Director CSUD, Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Conducător de doctorat
Prof. dr.  habil. Maria-Magdalena TUREK-RAHOVEANU (CV)
Universitatea „Dunărea de Jos" din Galaţi
Referenți oficiali:   1. Prof. dr. ing. Stelica CRISTEA (CV)
Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară - București
2. Prof. dr. ing. habil. Răzvan-Ionuț TEODORESCU (CV)
Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară - București
3. Prof. dr. ing. ec. habil. Silvius STANCIU (CV)
Prorector - Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Rezumatul tezei de doctorat
  • Rezumatul tezei de doctorat (în limbile română și engleză) poate fi consultat la adresa: www.lib.ugal.ro/Depozit digital ARTHRA/Doctoral School/Rezumate teze de doctorat
  • Teza de doctorat în format tipărit poate fi consultată la biblioteca universității

Anunţ
Tematică şi bibliografie
Fişa postului
Calendar concurs
Amânare concurs
Rezultat selecţie dosar
Rezultat probă scrisă
Rezultat interviu
Rezultat final

Membrii Consiliului Școlii Doctorale de Științe biomedicale

Prenumele și NUMELE Poziția
Prof. dr. habil. Dana TUTUNARU  Director - Şcoala Doctorală de Științe biomedicale
Prof. dr. habil. Anamaria CIUBARĂ Membru
Prof. dr. habil. Oana-Maria DRAGOSTIN Membru
Prof. dr. habil. Mădălina-Nicoleta MATEI Membru
Prof. dr. Aurel NECHITA Membru
Prof. dr. habil. Alin-Laurențiu TATU Membru
Student-doctorand Diana-Andreea CIORTEA  Membru

 

Membri onorifici ai Consiliului Școlii Doctorale de Științe biomedicale

Prenumele și NUMELE Instituție
Academician prof. dr. Irinel POPESCU Institutul Clinic Fundeni, București
Profesor Manuel BOUVARD Universitatea din Bordeaux, Facultatea de Medicină
Profesor Dominic DALLAY Universitatea din Bordeaux, Facultatea de Medicină
Profesor Vincent DOUSSET Universitatea din Bordeaux, Facultatea de Medicină

 

Coordonatori de domeniu

Prenumele și NUMELE Domeniul Facultate
Prof. dr. habil. Anamaria CIUBARĂ Medicină Facultatea de Medicină şi Farmacie
Prof. dr. habil. Oana-Maria DRAGOSTIN Farmacie Facultatea de Medicină şi Farmacie



BIROUL SENATULUI

Președinte

Vicepreședinte

Președinte Cancelaria Senatului

Prof. dr. ing. Cătălin FETECĂU Prof. dr. habil. Claudiu MEREUŢĂ Conf. dr. Oana Magdalena CENAC
Facultatea de Inginerie Facultatea de Educație Fizică și Sport  Facultatea de Litere
catalin.fetecau @ugal.ro  claudiu.mereuta @ugal.ro oana.cenac @ugal.ro 
     
   

Președinți de comisii

   
Comisia didactică şi de calitate
 
Comisia pentru bază materială, buget şi finanţe
 
Comisia pentru cercetare ştiinţifică
   
Prof. dr. ing. Camelia VIZIREANU   Conf. dr. Florina Oana VÎRLĂNUȚĂ   Prof. dr. ing. habil. Gabriela RÂPEANU
Facultatea de Știința și Ingineria Alimentelor   Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor   Facultatea de Știința și Ingineria Alimentelor
camelia.vizireanu @ugal.ro    florina.virlanuta @ugal.ro   gabriela.rapeanu @ugal.ro
         
Comisia juridică şi de etică
 
Comisia pentru dezvoltare instituțională și internaționalizare
 
Comisia pentru activitate studenţească şi probleme sociale
   
Prof. dr. Gheorghe IVAN   Prof. dr. ing. habil. Liliana Celia RUSU   Alexandru-Cosmin VLAD
Facultatea de Drept și Științe Administrative   Facultatea de Inginerie   Liga Studenților din UDJG
ivan.gheorghe @ugal.ro   liliana.rusu @ugal.ro    

 


Activitatea de cercetare ştiinţifică se derulează la nivel instituțional prin proiecte de cercetare naţionale şi internaţionale, câștigate prin competiții sau în parteneriat cu mediul economic, care au teme cuprinse în programele de cercetare ale universităţii, facultăţilor, departamentelor și ale centrelor de cercetare/creație artistică, în acord cu strategia și direcțiile de cercetare dezvoltate în universitate, inclusiv tematici ale programelor de cercetare ştiinţifică doctorală sau postdoctorală. 

Programe internaţionale


Activitatea de cercetare ştiinţifică se derulează la nivel instituțional prin proiecte de cercetare naţionale şi internaţionale, câștigate prin competiții sau în parteneriat cu mediul economic, care au teme cuprinse în  programele de cercetare ale universităţii, facultăţilor, departamentelor și ale centrelor de cercetare/creație artistică, în acord cu strategia și direcțiile de cercetare dezvoltate în universitate, inclusiv tematici ale programelor de cercetare ştiinţifică doctorală sau postdoctorală. 

 

Programe internaţionale


Subcategorii

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email