UGAL

Foto lansare
Această carte s a născut pentru că există un consumator care și a dorit-o, pentru că am construit un consumator care și a dorit-o și a venit să acopere o „nevoie a societăţii“, nevoie exprimată neîndoielnic, întru dimensiunea specifică a societăţii.

Un nou produs este un produs care se „vinde” pentru prima dată pe o piață și am pus ghilimelele pentru a sublinia faptul că totul se vinde pe o piață, oricare ar fi ea sau oricare ar fi el obiectul vânzării.

„Și noi ne vindem pe noi, în fiecare clipă, prin tot ceea ce facem și gândim, într-un marketing personal irezistibil. Vorbind despre produse noi, noi înșine devenim produse noi, la dispoziţia dumneavoastră. Niciun produs nu va satisface întreaga piaţă căreia i se adresează. Aceasta este axioma de bază și va trebui să gândim, întotdeauna, în segmente de piaţă. Suntem diferiţi, din fericire” a declarat doamna profesor Maricica Stoica.
 
Mulțumim ASOCIAȚIEI ROMÂNE A CĂRNII, ASOCIAȚIEI SPECIALIȘTILOR DE INDUSTRIE ALIMENTARĂ DIN ROMÂNIA - DIN ÎNVĂȚĂMÂNT CERCETARE ȘI PRODUCȚIE și companiilor SC EMERSON TECHNIK SRL, SC FERMSUIN SRL, SC ION MOȘ SRL și SC PRAM TUDAN SRL, pentru finanțarea integrală a costurilor de publicare și domnului FLORENTIN BERCU - Director General PRO AGRO pentru facilitarea sponsorizărilor.
 
Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email