UGAL

 

HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 75/31.07.2024

 

Conform:
Legii învățământului superior nr. 199/2023,
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați,
Ordinului Ministrului Educaţiei 4435/15.05.2024 privind confirmarea rectorului,

Consiliul de administraţie, în data de 31 iulie 2024, întrunit în ședință ordinară,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Se avizează Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului de administrație, conform Anexei 1.
Regulamentul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 2. Se avizează Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului Universitar de Fizio-Kinetoterapie și Recuperare Medicală, conform Anexei 2.
Regulamentul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 3. Se avizează planurile de învățământ pentru următoarele programe de studii universitare de licență de la Facultatea de Drept și Științe Administrative, domeniul de licență Drept:

  1. Drept, învățământ cu frecvență.
  2. Drept, învățământ cu frecvență redusă.
  3. Drept, învățământ cu frecvență redusă, la Buzău.

Planurile de învățământ sunt valabile începând cu anul universitar 2024-2025.
Planurile de învățământ se transmit Senatului universitar spre aprobare.

Art. 4. Se avizează planul de învățământ pentru programul de studii universitare de masterat Carieră judiciară, cu durata de un an, învățământ cu frecvență, domeniul Drept, de la Facultatea de Drept și Științe Administrative. Planul de învățământ este valabil începând cu anul universitar 2024-2025.
Planul de învățământ se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 5. Se aprobă propunerea Facultății de Drept și Științe Administrative de modificare a comisiei de susținere a examenului de licență, pentru sesiunile septembrie 2024 și februarie 2025, în sensul înlocuirii domnului prof. dr. Gheorghe Ivan, președintele Comisiei nr. 1, cu doamna conf. dr. Adriana-Iuliana Stancu.

Art. 6. Se aprobă propunerea Serviciului cercetare, dezvoltare, inovare și management proiecte privind responsabilii pentru scrierea și depunerea proiectelor, în numele instituției, în cadrul Programului Regional Sud-Est 2021-2027, PRSE/163/PRSE_P2/OP2/RSO2.4/PRSE_A9 Apel PRSE/2.2/1/2023_Consolidarea clădirilor aflate în risc seismic major și PRSE/128/PRSE_P5/ OP4/RSO4.2/PRSE_A19 – Apel PRSE/5.4/1/2023_Dezvoltarea infrastructurii educaționale în învățământul universitar. (Anexa 3)

Art. 7. Se aprobă acordarea burselor speciale, conform art. 12, alin. (6), cu aplicabilitatea art. 19, alin. (5) din Metodologia de acordare a burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenții și studenții doctoranzi din UDJG, pentru studenții care au participat în organizarea activităților coordonate de către Liga Studenților din UDJG, menționați în Referatul nr. 27523/22.07.2024, la propunerea comisiei numite prin Decizia nr. 2008/25.07.2024.

Art. 8. Se aprobă numirea responsabililor comisiilor administrative mixte, formate din personal didactic, personal didactic auxiliar și personal nedidactic, care asigură, la nivelul UDJG, implementarea și îmbunătățirea continuă a proceselor sistemului de management al calității din universitate, precum și alocarea în statul de funcții administrative aferent tuturor comisiilor mixte a maximum 100 posturi, normate individual cu maximum 280 de ore/an, cu un tarif orar de 250 lei/oră (fără contribuțiile angajatorului).

Totodată, se aprobă numirea responsabilului Comisiei de admitere și gestionare a activităților specifice programelor educaționale proprii DFCTT (Comisia 12), precum și alocarea în statul de funcții administrative aferent a maximum 10 posturi, normate individual cu maximum 280 de ore/an, cu un tarif orar de 250 lei/oră (fără contribuțiile angajatorului). (Anexa 4)

Art. 9. Se aprobă înființarea Comisiei de evaluare și selecție a Fișelor de propunere de proiecte depuse, în vederea pregătirii și transmiterii cererilor de finanțare pentru Programul Creștere Inteligentă, Digitalizare și Instrumente Financiare 2021-2027 (POCIDIF), Prioritatea  1. Susținerea și promovarea unui sistem de CDI atractiv și competitiv în România, Obiectiv Specific: OS a(i) Dezvoltarea și îmbunătățirea capacităților de cercetare și inovare și adoptarea de tehnologii avansate, apel de proiecte: Sprijin pentru proiecte de CDI pentru consorții tematice între parteneri publici-privați, în cadrul Acțiunii 1.1 – Sprijin pentru sectorul privat și pentru colaborarea între actorii din sistemul public și mediul de afaceri în domeniul CDI, Măsura 1.1.2 – Creșterea gradului de colaborare public-privat (OC și IMM), Apel de proiecte: Sprijin pentru proiecte de CDI pentru consorții tematice între parteneri publici-privați. Componența comisiei sus-menționate este următoarea:

Președinte:

  • prof. dr. ing. habil. Marian Barbu, rector,

Membri:

  • prof. dr. Adrian Micu, prorector,
  • prof. dr. Arthur-Viorel Tuluș, prorector,

Secretar:

  • Simona Bolea.

Art. 10. Se aprobă Contractele de studii valabile pentru ciclul I de studii universitare de licență și ciclul II de studii universitare de masterat, învățământ cu frecvență, cu frecvență redusă și învățământ la distanță, începând cu anul universitar 2024-2025.

Art. 11. Se aprobă Actele adiționale la Contractele de studii pentru ciclul I de studii universitare de licență și ciclul II de studii universitare de masterat, învățământ cu frecvență, pentru anul universitar 2024-2025.

Art. 12. Se aprobă organizarea unei sesiuni suplimentare de restanțe pentru toți studenții, în perioada 1-13 septembrie 2024, oportunitatea organizării acestei sesiuni, precum și condițiile de desfășurare a acesteia urmând a fi stabilite de către consiliile facultăților.

Art. 13. Se aprobă, la propunerea directorului general adjunct administrativ, constituirea unor comisii în vederea evaluării bunurilor mobile aflate în administrarea UDJG, care nu mai sunt necesare,  respectiv nava Colegiu și ponton acostare, și a valorificării acestora, după cum urmează:

1. Comisia de evaluare:

Preşedinte:

  • ec. Modiga Daniela – director Direcția economică,

Membri:

  • ing. Paraipan Cătălin – șef Serviciu patrimoniu,
  • Șef lucrări dr. ing. Ungureanu Costel – decan Facultatea de Arhitectură Navală,

Secretar:

  • Tudor Camelia, administrator financiar.

2. Comisia de licitație:

Preşedinte:

  • Conf. dr. ec. Sîrbu Carmen Gabriela – director general adjunct administrativ,

Membri:

  • Jr. Coștoi Costică – director Direcția legislație, resurse umane și salarizare,
  • Șef lucrări dr. ing. Presură Adrian – Facultatea de Arhitectură Navală,

Secretar:

  • Tudor Camelia, administrator financiar.

Art. 14. Se aprobă solicitarea Facultății de Educație Fizică și Sport de modificare a comisiei de finalizare a studiilor pentru anul universitar 2023-2024, sesiunile septembrie 2024 și februarie 2025, pentru programul de studii universitare de licență Kinetoterapie și motricitate specială, astfel:

KINETOTERAPIE ŞI MOTRICITATE SPECIALĂ – studii universitare de licenţă

Preşedinte

  • Conf. dr. Iordan Daniel-Andrei,

Membri:

  • Conf. dr. Codreanu Corneliu Mircea,
  • Conf. dr. Neofit Adriana,
  • Lect. dr. Cristea Florentina,

Secretar

  • Asist. dr. Coja Daniel-Mădălin,

Membri supleanți:

  • Prof. dr. Ardeleanu Valeriu,
  • Lect. dr. Mocanu Mircea Dan.

Art. 15. Se avizează înființarea programului de studii universitare de masterat dual Informatică aplicată, cu încadrare în domeniul de masterat Ingineria sistemelor, la Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 16. Se avizează planul de învățământ pentru programul de studii universitare de masterat dual Informatică aplicată, învățământ cu frecvență, dual, domeniul Ingineria sistemelor, de la Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 17. Se avizează transmiterea documentației către Autoritatea Națională pentru Calificări în vederea înscrierii calificării în Registrul Național al Calificărilor din Învățământul Superior, pentru  programul de studii universitare de masterat dual Informatică aplicată, domeniul Ingineria sistemelor, de la Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică.

Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 18. Se avizează planul de învățământ pentru programul de studii universitare de masterat Teoria și practica spectacolului liric, învățământ cu frecvență, domeniul de masterat Muzică, de la Facultatea de Arte.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 19. Se avizează planul de învățământ pentru programul de studii universitare de masterat Pictură, învățământ cu frecvență, domeniul de masterat Arte vizuale, de la Facultatea de Arte.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 20. Se avizează planul de învățământ pentru programul de studii universitare de licență Interpretare muzicală - Canto, învățământ cu frecvență, domeniul de licență Muzică, de la Facultatea de Arte.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 21. Se avizează planul de învățământ pentru programul de studii universitare de licență Artele spectacolului (actorie), învățământ cu frecvență, domeniul de licență Teatru și artele spectacolului, de la Facultatea de Arte.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 22. Se avizează planul de învățământ pentru programul de studii universitare de licență Arte plastice (pictură), învățământ cu frecvență, domeniul de licență Arte vizuale, de la Facultatea de Arte.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

 

 

PREȘEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE,
Prof. univ. dr. ing. habil. Marian BARBU

 

Anexa 1  Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului de administrație

Anexa 2 Regulamentul de organizare și funcționare al Centrului Universitar de Fizio-Kinetoterapie și Recuperare Medicală

Anexa 3 Responsabilii pentru scrierea și depunerea proiectelor, în numele instituției, în cadrul Programului Regional Sud-Est 2021 – 2027

Anexa 4 Numirea responsabililor comisiilor administrative mixte

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email