UGAL

 

HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 96/09.09.2024

 

Conform:
Legii învățământului superior nr. 199/2023,
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați,
Ordinului Ministrului Educaţiei 4435/15.05.2024 privind confirmarea rectorului,

Consiliul de administraţie, în data de 9 septembrie 2024, întrunit în ședință ordinară,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Se avizează, la propunerea Consiliului pentru studiile universitare de doctorat, Calendarul de desfășurare a procesului de constituire a Consiliului pentru studiile universitare de doctorat al IOSUD-UDJG, pentru mandatul 2024-2029. (Anexa 1)

Calendarul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 2. Se avizează, la propunerea Consiliului pentru studiile universitare de doctorat, Metodologia de desfășurare a procesului de constituire a Consiliului pentru studiile universitare de doctorat al IOSUD-UDJG, pentru mandatul 2024-2029. (Anexa 2)

Metodologia se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 3. Se avizează, la propunerea Consiliului pentru studiile universitare de doctorat, Procedura privind acordarea și revocarea calității de membru al școlilor doctorale din cadrul IOSUD-UDJG. (Anexa 3)

Procedura se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 4. Se aprobă modificarea comisiei pentru acordarea gradațiilor de merit la nivelul universității în sensul înlocuirii domnului prof. dr. ing. habil. Eugen Victor Cristian Rusu cu domnul conf. dr. ing. Răzvan Constantin Șolea.

Art. 5. Se avizează Regulamentul de organizare și funcționare al Direcției legislație, resurse umane și salarizare din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați. (Anexa 4)

Regulamentul se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 6. Se avizează noile Liste de prețuri aferente Centrului Universitar de Fizio-Kinetoterapie și Recuperare Medicală din cadrul Universității „Dunărea de Jos” din Galați. (Anexa 5)

Art. 7. Se aprobă, având în vedere Referatul nr. 31862/04.09.2024, acordarea de reduceri/scutiri/ eșalonări pentru taxele de școlarizare, pentru următoarele categorii de persoane:

  • salariații universității care la sfârșitul anului universitar 2023/2024 îndeplinesc condițiile de promovare în anul universitar următor, conform RAUS;
  • copiii salariaților universității care la sfârșitul anului universitar 2023/2024 îndeplinesc condițiile de promovare în anul universitar următor, conform RAUS;
  • salariații universității declarați admiși în urma concursului de admitere 2024;
  • copiii salariaților universității declarați admiși în urma concursului de admitere 2024;
  • alte categorii.

Cuantumul reducerii/scutirii/eșalonării taxei de școlarizare sau a celorlalte categorii de taxe se va decide pentru fiecare caz în parte, în funcție de condițiile sociale și financiare ale solicitanților.

Art. 8. Se avizează Metodologia privind continuarea activității personalului didactic auxiliar după împlinirea vârstei de pensionare. (Anexa 6)

Metodologia se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 9. Se aprobă Calendarul concursului de acordare a gradațiilor de merit la nivelul Facultății de Inginerie și Agronomie din Brăila.

09.09.2024 Anunț privind desfășurarea concursului
11-17.09.2024 Depunerea dosarelor concurs la secretariatul facultății
18.09.2024 Numirea comisiei de evaluare și a comisiei de rezolvare a contestațiilor de către decan
19.09.2024 Evaluarea dosarelor de concurs de către comisie și comunicarea rezultatelor intermediare a evaluării dosarelor de concurs
20.09.2024 Depunerea contestațiilor
23.09.2024 Analiza și soluționarea contestațiilor
23.09.2024 Afișarea rezultatelor finale
24.09.2024 Aprobarea în Consiliul Facultății a repartizării gradațiilor de merit și transmiterea rezultatului concursului către Consiliul de administrație

Art. 10. Se avizează modificarea planului de învățământ pentru programul de studii universitare de masterat Arhitectură navală (în limba engleză), domeniul de masterat Arhitectură navală, învățământ cu frecvență, de la Facultatea de Arhitectură Navală. Modificările au fost efectuate în vederea alinierii planului sus-menționat la planul de învățământ al proiectului EMSHIP. Planul de învățământ este  valabil începând cu anul universitar 2024-2025.

Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

Art. 11. Se aprobă modificarea componenței comisiilor de finalizare studii la programele de studii universitare de masterat: Relații internaționale și cooperare transfrontalieră (interdisciplinar cu domeniul Științe administrative) și Geopolitică și interferențe sociale și culturale est-europene (interdisciplinar cu domeniile: Filosofie, Sociologie), de la Facultatea Transfrontalieră, după cum urmează:

Domeniu Program Comisie
Drept Relaţii internaţionale şi cooperare transfrontalieră
(interdisciplinar cu domeniul: Ştiinţe administrative)
Președinte:
  • Conf. univ. dr. Andrei NASTAS
Membri:
  • Conf. univ. dr. ing. Angela Stela IVAN
  • Lect. univ. dr. Octavian PASAT
  • Lect. univ. dr.  Radion COJOCARU
Secretar:
  • Asist. univ. dr. Mihai DRĂNICERU
Membri supleanți:
  • Lect. univ. dr. Valerii CUȘNIR
  • Lect. univ. dr. Vladlen COJOCARU
Istorie Geopolitică şi interferenţe social–culturale est-europene
(interdisciplinar cu domeniile: Filosofie, Sociologie)
Președinte:
  • Conf. univ. dr. Carmen ALEXANDRACHE
Membri:
  • Prof. univ. dr. George Eugen ENACHE
  • Prof. univ. dr. Arthur Viorel TULUȘ
  • Lect. univ. dr. Octavian PASAT
Secretar:
  • Asist. univ. dr. Mirela BRATU
Membri supleanți:
  • Conf. univ. dr. Mihaela-Denisia LIUȘNEA
  • Conf. univ. dr. Liudmila CHICIUC

Art. 12. Se avizează propunerea Facultății de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică de redenumire a Departamentului Automatică și Inginerie Electrică în Departamentul Inginerie Electrică și Sisteme de Conversie a Energiei.

Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.

 

 

PREȘEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE,
Prof. univ. dr. ing. habil. Marian BARBU

 

 

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email