UGAL

Conform:
Legii Educaţiei Naţionale nr.1/2011;
Cartei Universităţii ”Dunărea de Jos” din Galaţi;
Ordinului Ministrului Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului nr. 3288/20.02.2012 privitor la numirea Rectorului,
Consiliul de Administraţie, întrunit în ședinţa din 29.01.2013

H O T Ă R Ă ȘT E :

Art. 1. În vederea susținerii publice a tezelor de doctorat, se decontează, conform legislaţiei şi normelor juridice în vigoare, următoarele categorii de cheltuieli:
- transportul membrilor comisiei de evaluare;
- cazarea la Galați, a membrilor comisiei de evaluare, pe o perioadă de maxim 2 zile;
- indemnizația membrilor comisiei de evaluare în cuantum de 700 lei/persoană, net;
- indemnizația președintelui comisiei de evaluare în cuantum de 200 lei/persoană, net.
1.1.Pentru doctoranzii bursieri, plata se face din alocația bugetară. Pentru doctoranzii cu taxă, plata se face din veniturile proprii.
1.2.În ambele cazuri, conducătorul de doctorat solicită în scris conducerii universității decontarea cheltuielilor menţionate.
1.3.Decontarea se face pe baza aprobării solicitării conducătorului de doctorat de către conducerea universităţii şi a documentelor justificative, în original.

Art. 2. Valoarea taxelor de studii pentru studenții străini (student visiting / free mover) din țările Uniunii Europene şi SEE, este egală cu valoarea taxelor de studii stabilită pentru studenții români. Se supune aprobării Senatului.

Art. 3.Plata taxelor de studii pentru studenții străini, din țări ce nu aparțin Uniunii Europene și nici SEE, suportate de aceștia pe cont propriu valutar, se face în 3 rate eșalonate astfel:
- în perioada 1-10 octombrie, prima rată, pe 3 luni;
- în perioada 3-10 ianuarie, a doua rată, pe 3 luni;
- în perioada 1-10 martie, a treia rată, pe 3 luni.
3.1.Suma achitată de aceștia pentru un examen nepromovat (credit restant) este de 50 de lei.
3.2.Taxa de recuperare a lucrărilor practice și de laborator este de 30 de lei.
Se supune aprobării Senatului.

Art. 4.Se aprobă continuarea activității didactice peste vârsta de pensionare domnului prof. dr. Gavrilă Alexandru IERIMA, ca titular al Facultăţii de Medicină și Farmacie, până la finalul anului universitar 2012/2013.
4.1.Salarizarea cadrului didactic după împlinirea vârstei de pensionare se face la nivel minim.
4.2.După împlinirea vârstei de pensionare cadrul didactic nu poate ocupa funcții de conducere.
Se supune aprobării Senatului.
Art. 5.Se propune numirea doamnei asist. univ. dr. Laura BUDALĂ, în funcția de Șef Clinică Universitară de Pediatrie II, ca urmare a suspendării din această funcție a domnului prof. dr. Aurel NECHITA. Doamna va ocupa această funcţie pe perioada exercitării mandatului de parlamentar de către domnul prof. dr. Aurel NECHITA. Se supune aprobării Senatului.

Art. 6.Se propune trecerea programului de studii universitare de licență Pedagogia învățământului primar și preșcolar, domeniul Științe ale educației, de la Facultatea de Litere la Facultatea de Educație Fizică și Sport, începând cu anul universitar 2013/2014. Se supune aprobării Senatului.

Art. 7. Se solicită aprobarea plății sumei de 42.998,33 de lei, ce reprezintă cheltuială neeligibilă în cadrul proiectului RE-SPIA al Facultății de Ştiinţa şi Ingineria Alimentelor. Se supune aprobării Senatului.

Art. 8. Monitorizarea și gestionarea substanțelor chimice periculoase și a deșeurilor toxice generate din activitățile curente se face de către un responsabil numit de fiecare facultate.

Art. 9.A doua vizită a comisiei de experți, realizată în cadrul evaluării internaţionale a universității, se desfășoară în intervalul 1- 4 aprilie 2013. Comisia vizitează Facultatea de Litere și Facultatea de Medicină și Farmacie. În perioada anterioară celei menţionate, cadrele didactice şi conducerile facultăţilor menţionate vor colabora îndeaproape cu Grupul de evaluare instituţională constituit în acest scop, după un program care va fi comunicat de către prorectoratul de relaţii internaţionale şi probleme studenţești.

Art. 10.Se respinge solicitarea doamnei Călin Anca, angajat în funcţia de asistent titular la Facultatea de Litere, de acordare a unui concediu plătit de 6 luni pentru finalizarea tezei de doctorat.

Art. 11.Se aprobă înființarea programelor de studii universitare de master la Facultatea de Mecanică intitulate „Grafică și modelare computerizată” şi „Materiale și ingineria fabricării” (cu predare în limba engleză). Se supun aprobării Senatului.

Art. 12. Pentru optimizarea planurilor de învățământ, în vederea corelării formaţiilor de studiu la (unele) discipline de studiu comune, facultățile stabilesc echipe de cadre didactice care realizează planuri de învățământ cadru pentru fiecare domeniu științific.Termen: 15 februarie 2013.

Art. 13. Se propune modificarea Statelor de funcții pentru adaptarea lor la condițiile concursului pentru ocuparea posturilor didactice în semestrul al 2-lea al anului universitar 2012/2013.
Structura acestora, dată de numărul de profesori, conferențiari, lectori/șefi de lucrări, asistenți, va rămâne neschimbată.
Se supune aprobării Senatului.


RECTOR,
Prof. dr. Iulian Gabriel BÎRSAN       
Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email