Conform
Legii Educaţiei Naţionale nr.1/2011;
Cartei Universităţii “Dunărea de Jos” din Galaţi;
Ordinului Ministrului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului nr. 3288/20.02.2012 privitor la numirea rectorului,
Consiliul de Administraţie întrunit în şedinţa din data de 29.05.2012
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art. 1. Indemnizaţia de conducere pentru directorii departamentelor care au un număr mai mic de cadre didactice decât cel precizat în O.M. nr. 3886/02.05.2012, se suspendă. Directorii de departamente aflaţi în situaţia de mai sus vor primi un salariu diferenţiat până la 01.10.2012, dată până la care facultăţile vor decide asupra structurii departamentelor şi după care se vor aplica prevederile O.M. nr. 3886/02.05.2012.
Art. 2. Pe formularul de deplasare internă şi externă a cadrelor didactice din cadrul proiectelor de cercetare va figura şi semnătura decanului facultăţii.
Art. 3. În vederea respectării Legii nr. 182/2002 privind protecţia informaţiilor clasificate, H.G. nr. 585/13.06.2002 pentru aprobarea standardelor naţionale de protecţie a informaţiilor clasificate în România şi H.G. nr. 1349/27.11.2002 privind colectarea, transportul, distribuirea şi protecţia, pe teritoriul României, a corespondenţei clasificate, se înfiinţează structura de securitate cu atribuţii specifice.
Este numit şeful structurii de securitate cu atribuţii specifice domnul prorector prof.dr.ing. Toader Munteanu.
Art. 4. Cifra de şcolarizare pentru anul universitar 2012/2013 va fi atribuită în principiu ca şi anul trecut, iar eventualele suplimentări vor fi pentru specializările/domeniile Teologie, Medicină, Arte plastice (pictură), Pedagogia învăţământului primar şi preşcolar.
Art. 5. Se recomandă decanilor ca la întocmirea dosarelor de evaluare/acreditare să se solicite cifra maximă de şcolarizare.
Art. 6. Universitatea urmează să intre într-un proces de evaluare instituţională făcut de către European University Association, printr-un program POSDRU, coordonat de UEFISCDI.
În acest sens, se va constitui o echipă de lucru din care vor face parte 8 – 10 cadre didactice şi 1–2 studenţi, buni vorbitori de limba engleză. Echipa va fi condusă de către doamna prorector prof.univ.dr. Anca Gâţă. Se solicită şi se aşteaptă propuneri din partea facultăţilor pentru completarea echipei.
Art. 7. Se aprobă organigrama serviciilor funcţionale ale universităţii, conform Anexei nr.2.
Art. 8. Consiliul de Administraţie se va întruni ori de câte ori este nevoie, de regulă în ziua de luni, în intervalul 1200 – 1600.
Art. 9. Se aprobă organizarea unor cursuri de formare profesională/continuă cu durata de două luni pentru salariaţii universităţii. Cursurile sunt obligatorii şi se finalizează cu examen.
Art. 10. Se aprobă comisia pentru susţinerea examenului de absolvire sesiunea iunie-iulie 2012 şi sesiunea septembrie 2012, pentru absolvenţii promoţiilor anterioare de la Facultatea de Arhitectură Navală, specializarea Construcţii montaj nave, studii universitare de scurtă durată, în următoarea componenţă:
- Prof.dr.ing. Dragomir Dumitru - preşedinte
- Conf.dr.ing. Şerban Dorin - membru
- Conf.dr.ing. Pitulice Daniel - membru
- Conf.dr.ing. Popescu Gabriel - membru
- Conf.dr.ing. Amorăriţei Mihaela - membru
RECTOR,
Prof.dr.ing. Iulian Gabriel BÎRSAN