UGAL

 

HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 95/27.10.2020

 

Conform:
Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Ordinului Ministrului Educaţiei și Cercetării nr. 3041/15.01.2020 privind numirea Rectorului, 

Consiliul de Administraţie, în data de 27 octombrie 2020, cu unanimitatea voturilor exprimate,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. unic. Având în vedere contextul economic actual generat de dinamica evoluției situației epidemiologice naționale și internaționale, precum și faptul că interesul public general impune adoptarea unor noi măsuri care să permită autorităților publice să intervină eficient și cu mijloace adecvate pentru gestionarea crizei, respectiv pentru buna funcționare a raportului contractual care vizează Extensiunea Facultăţii de Medicină şi Farmacie din Enna – Italia, în condițiile existenței unor restanțe la plata taxelor de școlarizare pentru studenții înmatriculați, se aprobă reeșalonarea termenelor de plată aferente anilor universitari 2019-2020 și 2020-2021, după cum urmează:

a)    Pentru anul universitar 2019-2020:

  1. Tranșa restantă din data de 31 iulie 2020 să aibă scadența în data de 31 octombrie 2020.
  2. Tranșa restantă din data de 30 septembrie 2020 să aibă scadența în data de 31 ianuarie 2021.

b)    Pentru anul universitar 2020-2021:

  1. Până la data de 15 martie 2021 se va achita 20% din bugetul pentru anul universitar 2020-2021.
  2. Până la data de 31 octombrie 2021 se va achita 40% din bugetul pentru anul universitar 2020-2021.
  3. Până la data de 15 decembrie 2021 se va achita 40% din bugetul pentru anul universitar 2020-2021.


 

RECTOR,
Prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email