HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 111/14.12.2020
Conform:
Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Ordinului Ministrului Educaţiei și Cercetării nr. 3041/15.01.2020 privind numirea Rectorului,
Consiliul de Administraţie, în data de 14 decembrie 2020, cu unanimitatea voturilor exprimate,
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1. Având în vedere prevederile art. 7 al Metodologiei de acordare a gradațiilor de merit, aprobată de Senatul universității prin HS 162/2.12.2020, se aprobă următoarele:
1. Componența Comisiei de concurs pentru acordarea gradațiilor de merit din cadrul concursului organizat la nivelul universității pentru personalul didactic și de cercetare titular:
Președinte:
- prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU
Membri:
- prof. univ. dr. ing. habil Marian BARBU
- prof. univ. dr. Simona ANTOFI
Membri supleanți:
- prof. univ. dr. habil. Cătălina ITICESCU
- prof. univ. dr. Earar KAMEL
Secretar:
- Eugenia BOGDAN.
2. Comisia de rezolvare a contestațiilor:
Președinte:
- conf. univ. dr. George SCHIN
Membri:
- prof. univ. dr. ing. Elena MEREUȚĂ
- jurist Oana CHICOȘ
Membru supleant:
- prof. univ. dr. ing. Petru ALEXE
Secretar:
- Eugenia BOGDAN.
Art. 2. Având în vedere prevederile art. 5 al Metodologiei de acordare a gradațiilor de merit, aprobată de Senatul universitar prin HS 162/2.12.2020, se aprobă modificarea calendarului concursului organizat la nivelul universității pentru personalul didactic și de cercetare titular:
Până pe 14 decembrie 2020, ora 16.00 | Depunere dosare conform metodologiei |
15 decembrie 2020 | Verificare administrativă dosare |
16 decembrie 2020 – 18 decembrie 2020 | Desfășurarea concursului |
18 decembrie ora 1600 | Afișarea rezultatelor |
21 decembrie 2020, ora 12.00 | Depunere contestaţii |
22 decembrie 2020, ora 1200 | Afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor |
22 decembrie 2020, ora 1600 | Afișare rezultate finale |
Art. 3. Având în vedere prevederile art. 7 al Metodologiei de acordare a gradațiilor de merit, aprobată de Senatul universității prin HS 162/2.12.2020, se aprobă următoarele:
1. Componența Comisiei de concurs pentru acordarea gradațiilor de merit din cadrul concursului organizat la nivelul universității pentru personalul didactic și de cercetare auxiliar:
Președinte:
- prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU
Membri:
- prof. univ. dr. ing. habil Marian BARBU
- prof. univ. dr. Simona ANTOFI
Membri supleanți:
- prof. univ. dr. habil. Cătălina ITICESCU
- prof. univ. dr. Earar KAMEL
Secretar:
- Eugenia BOGDAN.
2. Comisia de rezolvare a contestațiilor:
Președinte:
- conf. univ. dr. George SCHIN
Membri:
- prof. univ. dr. ing. Elena MEREUȚĂ
- jurist Oana CHICOȘ
Membru supleant:
- prof. univ. dr. ing. Petru ALEXE
Secretar:
- Eugenia BOGDAN.
Art. 4. Având în vedere prevederile art. 5 al Metodologiei de acordare a gradațiilor de merit, aprobată de Senatul universitar prin HS 162/2.12.2020, se aprobă modificarea calendarului concursului organizat la nivelul universității pentru personalul didactic și de cercetare auxiliar:
Până pe 14 decembrie 2020, ora 16.00 | Depunere dosare conform metodologiei |
15 decembrie 2020 | Verificare administrativă dosare |
16 decembrie 2020 – 18 decembrie 2020 | Desfășurarea concursului |
18 decembrie ora 16.00 | Afișarea rezultatelor |
21 decembrie 2020, ora 12.00 | Depunere contestaţii |
22 decembrie 2020, ora 12.00 | Afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor |
22 decembrie 2020, ora 16.00 | Afișare rezultate finale |
RECTOR,
Prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU