UGAL

 

HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 111/14.12.2020

 

Conform:
Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Ordinului Ministrului Educaţiei și Cercetării nr. 3041/15.01.2020 privind numirea Rectorului, 

Consiliul de Administraţie, în data de 14 decembrie 2020, cu unanimitatea voturilor exprimate,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

Art. 1. Având în vedere prevederile art. 7 al Metodologiei de acordare a gradațiilor de merit, aprobată de Senatul universității prin HS 162/2.12.2020, se aprobă următoarele:

1. Componența Comisiei de concurs pentru acordarea gradațiilor de merit din cadrul concursului organizat la nivelul universității pentru personalul didactic și de cercetare titular:
Președinte:        

  • prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU

Membri:         

  • prof. univ. dr. ing. habil Marian BARBU
  • prof. univ. dr. Simona ANTOFI

Membri supleanți:    

  • prof. univ. dr. habil. Cătălina ITICESCU
  • prof. univ. dr. Earar KAMEL

Secretar:         

  • Eugenia BOGDAN.

2. Comisia de rezolvare a contestațiilor:
Președinte:  

  • conf. univ. dr. George SCHIN  

Membri:

  • prof. univ. dr. ing. Elena MEREUȚĂ
  • jurist Oana CHICOȘ

Membru supleant:    

  • prof. univ. dr. ing. Petru ALEXE

Secretar:        

  • Eugenia BOGDAN.   


Art. 2. Având în vedere prevederile art. 5 al Metodologiei de acordare a gradațiilor de merit, aprobată de Senatul universitar prin HS 162/2.12.2020, se aprobă modificarea calendarului concursului organizat la nivelul universității pentru personalul didactic și de cercetare titular:
 

Până pe 14 decembrie 2020, ora 16.00 Depunere dosare conform metodologiei
15 decembrie 2020 Verificare administrativă dosare
16 decembrie 2020 – 18 decembrie 2020 Desfășurarea concursului
18 decembrie ora 1600 Afișarea rezultatelor
21 decembrie 2020, ora 12.00 Depunere contestaţii
22 decembrie 2020, ora 1200 Afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor
22 decembrie 2020, ora 1600 Afișare rezultate finale



Art. 3. Având în vedere prevederile art. 7 al Metodologiei de acordare a gradațiilor de merit, aprobată de Senatul universității prin HS 162/2.12.2020, se aprobă următoarele:
1.    Componența Comisiei de concurs pentru acordarea gradațiilor de merit din cadrul concursului organizat la nivelul universității pentru personalul didactic și de cercetare auxiliar:
Președinte:       

  • prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU

Membri:       

  • prof. univ. dr. ing. habil Marian BARBU
  • prof. univ. dr. Simona ANTOFI

Membri supleanți:  

  • prof. univ. dr. habil. Cătălina ITICESCU
  • prof. univ. dr. Earar KAMEL

Secretar:         

  • Eugenia BOGDAN.

2.    Comisia de rezolvare a contestațiilor:
Președinte:

  • conf. univ. dr. George SCHIN

Membri:      

  • prof. univ. dr. ing. Elena MEREUȚĂ
  • jurist Oana CHICOȘ

Membru supleant:    

  • prof. univ. dr. ing. Petru ALEXE

Secretar:        

  • Eugenia BOGDAN.   


Art. 4. Având în vedere prevederile art. 5 al Metodologiei de acordare a gradațiilor de merit, aprobată de Senatul universitar prin HS 162/2.12.2020, se aprobă modificarea calendarului concursului organizat la nivelul universității pentru personalul didactic și de cercetare auxiliar:
 

Până pe 14 decembrie 2020, ora 16.00 Depunere dosare conform metodologiei
15 decembrie 2020 Verificare administrativă dosare
16 decembrie 2020 – 18 decembrie 2020 Desfășurarea concursului
18 decembrie ora 16.00 Afișarea rezultatelor
21 decembrie 2020, ora 12.00 Depunere contestaţii
22 decembrie 2020, ora 12.00 Afișarea rezultatelor soluționării contestațiilor
22 decembrie 2020, ora 16.00 Afișare rezultate finale

 

RECTOR,
Prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email