HOTĂRÂREA
nr. 153 / 16.10.2014
Conform:
Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Regulamentului de organizare şi funcţionare al Senatului UDJG,
Senatul universitar, întrunit în şedinţă ordinară, în data de 16.10.2014,
HOTĂRĂŞTE:
Art. 1. Se aprobă solicitarea Consiliului de administraţie de reorganizare a Serviciului de relaţii internaţionale şi comunicare în două structuri distincte: Biroul de relaţii internaţionale şi promovare instituţională, sub directa coordonare a prorectorului cu relaţii internaţionale şi probleme studenţeşti şi Biroul de comunicare, sub directa coordonare a prorectorului cu strategii universitare şi dezvoltare instituţională.
Art. 2. Se aprobă cererea formulată de către dna lector univ. dr. Teodora Mihaela Iconomescu, cadru didactic la Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport, Departamentul de jocuri sportive şi educaţie fizică, de a desfăşura activităţi didactice, în regim de plata cu ora, o normă, la Universitatea de Medicină şi Farmacie din Târgu Mureş, în anul universitar 2014/2015.
Art. 3. Se aprobă cererea formulată de către dna şef lucrări dr. ing. Luxiţa Rîşnoveanu, cadru didactic la Facultatea de Inginerie şi Agronomie din Brăila, Departamentul de mediu, inginerie aplicată şi agricultură, de a desfăşura activităţi didactice, în regim de plata cu ora, la Academia de Studii Economice din Bucureşti, în semestrul II al anului universitar 2014/2015.
Art. 4. Se aprobă cererea formulată de către dl asistent univ. Cristian Adrian Ion, cadru didactic la Facultatea de Ştiinţe şi Mediu, Departamentul de matematică informatică, de a desfăşura activităţi didactice, în regim de plata cu ora, la Facultatea de Management Marketing în Afaceri Economice din Brăila a Universităţii „Constantin Brâncoveanu”, în semestrul II al anului universitar 2014/2015.
Art. 5. Se aprobă cererile de prelungire/întrerupere a studiilor universitare de doctorat, conform rezoluţiei directorului CSUD, pentru următorii studenţi:
Nr. crt. | Numele şi prenumele | An, domeniu, formă de învăţământ, finanţare | Solicitarea formulată de doctorand | Rezoluţia directorului CSUD |
---|---|---|---|---|
1. | ANĂSTĂSOAEI I. VASILE | IV, Inginerie industrială, cu frecvenţă, cu taxă | Prelungirea studiilor doctorale cu o perioadă de 5 luni, începând cu data de 01.10.2014 | De acord, anul I de prelungire în regim cu taxă |
2. | NECHITA N. MANUELA | IV, Inginerie mecanică, cu frecvenţă, cu taxă | Prelungirea studiilor doctorale cu o perioadă de 6 luni, începând cu data de 01.10.2014 | De acord, 6 luni din anul I de prelungire, cu taxă |
3. | VESĂLU G. ADRIANA (ŞERBENCU) | VI, Ingineria sistemelor, fără frecvenţă, cu taxă | Prelungirea studiilor doctorale cu o perioadă de 12 luni, începând cu data de 01.10.2014 | De acord, ULTIMELE 6 luni de prelungire pentru finalizare teză şi obţinere acord comisie pentru susţinere publică, cu taxă |
4. | ZAHARIA N. ANIŞOARA-ARLEZIANA (NEAGU) | IV, Ingineria produselor alimentare, cu frecvenţă, cu taxă | Prelungirea studiilor doctorale cu o perioadă de 6 luni, începând cu data de 01.10.2014 | De acord, primele 6 luni din anul I de prelungire, cu taxă |
5. | UNGUREANU I. COSTEL | VIII, Inginerie mecanică, cu frecvenţă, cu taxă | Prelungirea studiilor doctorale cu o perioadă de 3 luni, începând cu data de 01.10.2014 | De acord, prelungire 3 luni pentru finalizare teză şi susţinere în faţa comisiei de îndrumare, cu taxă |
6. | MATEI G. NICOLETA (CIOBOTARU) | IV, Inginerie mecanică, cu frecvenţă, buget | Prelungirea studiilor doctorale cu o perioadă de 12 luni, începând cu data de 01.10.2014 | De acord, anul I de prelungire în regim cu taxă, cu finalizarea obligatorie a tezei până la terminarea proiectului POSDRU ExcelDOC. |
7. | DACHE V. CRISTINEL-RADU | VII, Inginerie electrică, fără frecvenţă, cu taxă | Prelungirea studiilor doctorale cu o perioadă de 4 luni, începând cu data de 01.10.2014 | De acord, ultimele 4 luni de prelungire, cu taxă |
8. | CIOARĂ V. LILIANA | IV, Inginerie industrială, cu frecvenţă, buget | Prelungirea studiilor doctorale cu o perioadă de 12 luni, începând cu data de 01.10.2014 | De acord, anul I de prelungire, cu taxă |
9. |
RUMEUS A. IURIE (Rep. Moldova) |
IV, Ingineria produselor alimentare, cu frecvenţă, cu taxă | Prelungirea studiilor doctorale cu o perioadă de 24 luni, începând cu data de 01.10.2014 | De acord 1 an de prelungire (12 luni), cu taxă, cu prezentarea raportului de activitate după 12 luni |
10. | IONESCU N. FLORINA (OANCEA) | III, Ingineria produselor alimentare, cu frecvenţă, buget | Întreruperea studiilor doctorale pentru o perioadă de 12 luni, începând cu data de 01.10.2014 | De acord cu întreruperea pentru al II-lea an de concediu postnatal |
11. |
SCHIŢANU N. MARINA (BUNEA) (Rep. Moldova) |
IV, Inginerie mecanică, cu frecvenţă, cu taxă | Întreruperea studiilor doctorale pentru o perioadă de 4 luni, începând cu data de 01.10.2014 | De acord, întrerupere 4 luni |
12. | TUDOR M. ANDREEA-MIHAELA (BADEA) | IV, Istorie, cu frecvenţă, buget | Prelungirea studiilor doctorale cu o perioadă de 12 luni, începând cu data de 01.10.2014 | De acord, anul I de prelungire (după 2 ani întrerupere concediu postnatal), cu taxă |
13. | CUCŞA N. ANGELICA (STRATULAT) | V, Economie, fără frecvenţă, cu taxă | Prelungirea studiilor doctorale cu o perioadă de 12 luni, începând cu data de 01.10.2014 | De acord, anul II de prelungire, cu taxă |
14. | TELICEANU G. VIOREL-GABRIEL | V, Economie, fără frecvenţă, cu taxă | Prelungirea studiilor doctorale cu o perioadă de 12 luni, începând cu data de 01.10.2014 | De acord, al doilea an de prelungire în regim cu taxă, pentru finalizare teză |
15. | COJOCARU C. DIANA | IV, Economie, cu frecvenţă, cu taxă | Prelungirea studiilor doctorale cu o perioadă de 12 luni, începând cu data de 01.10.2014 | De acord, anul I de prelungire în regim cu taxă |
16. | CUŞU G. DORINELA (NANCU) | V, Economie, fără frecvenţă, cu taxă | Prelungirea studiilor doctorale cu o perioadă de 12 luni, începând cu data de 01.10.2014 | De acord, al II-lea an de prelungire, cu taxă |
Art. 6. Se amână discutarea şi votul pentru cererile de prelungire a studiilor universitare de doctorat, până la clarificarea situaţiei, pentru următorii studenţi:
- Graur V. Iulia, anul V, domeniul Inginerie mecanică, forma de învăţământ cu frecvenţă, forma de finanţare cu taxă.
- Boţan S. Mihail, anul IV, domeniul Inginerie mecanică, forma de învăţământ cu frecvenţă, forma de finanţare buget.
Art. 7. Se validează propunerea Facultăţii de Inginerie de numire în funcţia de prodecan a următoarelor cadre didactice: prof. dr. ing. Elena Scutelnicu, prof. dr. ing. Elena Mereuţă, prof. dr. ing. Marian Bordei.
Art. 8. Se aprobă cererea formulată de către Ionuţ Tănase, absolvent al Facultăţii de Ştiinţa şi Ingineria Alimentelor, specializarea Măsurători terestre şi cadastru, promoţia 2014, de a susţine examenul de finalizare a studiilor la Universitatea „Transilvania” din Braşov, Facultatea de Silvicultură şi Exploatări Forestiere, în sesiunea ianuarie-februarie 2015.
Art. 9. Se avizează propunerea Consiliului de administraţie de completare a componenţei Comisiei de etică universitară cu următoarele cadre didactice: lector dr. Camelia Buşilă, lector dr. Valerica Celmare, prof. dr. Laurenţiu Frangu (ca urmare a demisiei următorilor membri: conf. dr. Simona Gavrilă, conf. dr. ing. Gabriel Popescu, prof. dr. Dorel Firescu).
Art. 10. În vederea aprobării de către Senat a formei finale a statelor de funcţii, se solicită Consiliului de administraţie dispunerea următoarelor măsuri:
- Statele de funcţii vor fi însoţite de extras din procesul verbal al şedinţei Consiliului facultăţii în care acestea au fost aprobate.
- Statele de funcţii vor fi însoţite de Acoperirea normelor vacante prin plata cu ora.
- Activarea coloanei nr. 5 din statele de funcţii, “Specialitate şi titlu ştiinţific”, pentru a fi completată în mod obligatoriu de către directorii de departamente.
- Amânarea termenului limită (de 17.10.2014) pentru completarea de către personalul didactic a declaraţiilor de norme, până la finalizarea şi aprobarea statelor de funcţii de către Senat.
Preşedintele Senatului universitar,
Prof. univ. dr. ing. Lucian GEORGESCU