UGAL


Conferinta de inchidere a proiectului BeAntreprenor!

 
Anexa 1 - Calendar selecție
Anexa 2 - Grilă de evaluare
Anexa 3 - Model declarație pentru evitarea dublei finanțări (doc)
Anexa 4 - Model declarație prelucrarea datelor cu caracter personal (doc)
Anexa 5 - Model prezentare postdoctoranzi (doc)
Anexa 6 - Model declarație privind încadrarea în domeniile de specializare inteligentă (doc)
Anexa 7 - Ordin MEN
Model cerere doctoranzi (doc)
Model cerere cercetatori postdoctoranzi (doc)

Programare interviu pentru înscriere în grup țintă cercetători postdoctoranzi în cadrul proiectului Be Antreprenor!
Anunț privind perioada de înregistrarea în proiect a doctoranzilor şi cercetătorilor postdoctorat admişi în cadrul proiectului Be Antreprenor! 
Rezultate selecție GT
- etapa I, proiect Burse pentru educația antreprenorială în rândul doctoranzilor și cercetătorilor postdoctorat (BeAntreprenor!) Cod MySMIS: 124539
Rezultatele procesului de selectie a grupului tinta, doctoranzi si cercetatori postdoctorali, în proiectul Burse pentru educația antreprenorială în rândul doctoranzilor și cercetătorilor postdoctorat (BeAntreprenor!) Cod MySMIS: 124539

Anunţ
Tematică şi bibliografie
Fişa postului
Calendar concurs
Rezultat selecţie dosar
Rezultat probă scrisă
Rezultat interviu
Rezultat final



Telefon:  
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Componența Comisiei de Etică Universitară
- conform Hotărârii Senatului Universitar nr. 300 din 19 septembrie 2024 -

 

  Ș. l. univ. dr. ing. Simionov Ira Adeline
Facultatea de Știința și Ingineria Alimentelor 
 
  Ș. l. univ. dr. ing. Costin Mădălin
Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică 
 
  Ș. l. univ. dr. ing. ec. Bașliu Vasile
Facultatea Transfrontalieră 
 
  Lect. univ. dr. Vrabie Tincuța
Facultatea de Istorie, Filosofie și Teologie 
 
  Prof. univ. dr. habil. Cristea Dragoș Sebastian
Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor 
 
  Prof. univ. dr. habil. Baroiu Liliana
Facultatea de Medicină și Farmacie 
 
  Lect. univ. dr. Slabu Elisabeta
Facultatea de Drept și Științe Administrative 
 
  Conf. univ. dr. Apostolatu Ionel
Facultatea de Litere 
 
  Bodlev Paula, studentă
Facultatea de Drept și Științe Administrative 
 
  Dan Elena Simona, studentă
Facultatea de Automatică, Calculatoare, Inginerie Electrică și Electronică 
 
  Ursu Maria, studentă-doctorand
Facultatea de Medicină și Farmacie 
 

 


Componența Comisiei de Etică Universitară
- conform Deciziei Rectorului Universității nr. 6481/19.12.2022 -

 

  Conf. dr. ing. Angela Ivan (FT) - președinte
  Lector dr. Elisabeta Slabu (FDSA) - vicepreședinte
  Conf. dr. ing. Cristian Dima (FSIA) - membru
  Șef lucrări dr. ing. Mădălin Costin (FACIEE) - membru
  Conf. dr. Ginel Baciu (FMF) - membru
  Prof.dr.ing. Virgil-Gabriel Teodor - reprezentant CSUD - membru
  Prof.dr.ing. Elisabeta Botez - reprezentant CSUD - membru
  Lector dr. Oana Chicoș (FDSA) - membru
  Vacant - reprezentant al studenților - membru
  Vacant - reprezentant al studenților - membru
  Vacant - reprezentant al studenților - membru
  Șef lucrări dr.ing. Ion Paraschiv - (Sindicatul „Alma Mater”) - invitat
  Ing. Violeta Sava - secretar

 


Componența Comisiei de Etică Universitară
- conform Deciziei Rectorului Universității nr. 799/09.04.2024 -

 

  Conf. dr. ing. Angela Ivan (FT) - președinte
  Lector dr. Elisabeta Slabu (FDSA) - vicepreședinte
  Conf. dr. ing. Cristian Dima (FSIA) - membru
  Șef lucrări dr. ing. Mădălin Costin (FACIEE) - membru
  Conf. dr. Ginel Baciu (FMF) - membru
  Prof.dr.ing. Virgil-Gabriel Teodor - reprezentant CSUD - membru
  Prof.dr.ing. Elisabeta Botez - reprezentant CSUD - membru
  Lector dr. Oana Chicoș (FDSA) - membru
  Bodlev Paula (FDSA) - reprezentant al studenților - membru
  Dan Elena-Simona (FACIEE) - reprezentant al studenților - membru
  Ionescu Robert-Andrei (FMF) - reprezentant al studenților - membru
  Șef lucrări dr.ing. Ion Paraschiv - (Sindicatul „Alma Mater”) - invitat
  Ing. Violeta Sava - secretar

 


Universitatea POLITEHNICA din București (UPB), în parteneriat cu Asociația Profesională a Specialiștilor din Domeniul Echipamentelor sub Presiune și a Instalațiilor de Ridicat – ASPIR și Universitatea "Dunărea de Jos" din Galați lansează proiectul intitulat „Burse pentru educația antreprenorială în rândul doctoranzilor și cercetătorilor postdoctorat (Be Antreprenor!)” (ID 124539). Proiectul este co-finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman. Evenimentul de lansare va avea loc joi, 18 iulie, începând cu ora 10:00, în Sala Senatului din Rectoratul UPB.
 
Proiectul vizează creșterea potențialului de angajare pentru studenții doctoranzi și postdoctoranzi care studiază în domeniile inginerie mecanică, inginerie industrială, inginerie aerospațială și ingineria transporturilor. Aceștia vor participa la programe de formare antreprenorială, consiliere și orientare profesională, module de cursuri complementare și programe de învățare la un potențial loc de muncă. Programele sunt dezvoltate în parteneriat cu agenți economici și actori relevanți din domeniul cercetării, dezvoltării și inovării (CDI). 
 
Grupul țintă este format din 70 de studenți doctoranzi cu frecvență, înmatriculați în ultimii doi ani ai programului de studii doctorale și 30 de cercetători postdoctorat care au obținut titlul științific de doctor cu cel mult 5 ani înainte de admiterea în programul postdoctoral.
 
Pentru a face parte din grupul țintă al proiectului, studenții doctoranzi și cercetătorii postdoctorat trebuie să îndeplinească următoarele condiții minime:
  • la data înscrierii în proiect au domiciliul sau reședința în una din următoarele regiuni ale României: Nord-Est, Nord-Vest, Vest, Sud-Vest Oltenia, Centru, Sud-Est și Sud-Muntenia. Dovada domiciliului/reședinței se va face prin CI/viza de flotant;
  • sunt cetățeni UE;
  • sunt înmatriculați ca doctoranzi în anii al II-lea şi al III-lea sau sunt postdoctoranzi ai UPB și UDJG. 
  • nu au făcut parte din grupul țintă al unor proiecte POSDRU care au vizat participarea la programe antreprenoriale.
Proiectul, în valoarea totală de 6.959.644,57 lei, vine în sprijinul sistemelor de educație și formare profesională în domenii de specializare inteligentă, conform Strategiei Naționale de Cercetare, Dezvoltare și Inovare (SNCDI), cu accent pe sectoarele economice cu potențial competitiv identificate în cadrul Strategiei Naționale de Competitivitate. Acesta se va desfășura în perioada 10.07.2019 - 09.01.2021. 
 
Pentru mai multe informații privind proiectul „Burse pentru educația antreprenorială în rândul doctoranzilor și cercetătorilor postdoctorat (Be Antreprenor!)” puteţi contacta echipa proiectului la:
 
Universitatea POLITEHNICA din Bucureşti
Echipa proiectului Be Antreprenor 
 
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Subcategorii

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email