HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 71/17.07.2024
Consiliul de administraţie, în data de 17 iulie 2024, în urma votului exprimat electronic, cu unanimitatea voturilor exprimate,
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1. Se aprobă Calendarul de desfăşurare a concursului pentru acordarea gradațiilor de merit, concurs organizat la nivelul universităţii şi al facultăţilor pentru personalul didactic şi de cercetare titular. Se aprobă comisia de concurs şi de soluţionare a contestaţiilor pentru concursul organizat la nivelul universităţii şi numărul de gradații de merit alocat facultăților pentru concursul organizat la nivelul acestora. (Anexa 1)
Art. 2. Se avizează Codul drepturilor și obligațiilor studenților Universității „Dunărea de Jos” din Galați. (Anexa 2)
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 3. Se avizează Metodologia privind acordarea statutului de cercetător asociat în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați. (Anexa 3)
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 4. Se avizează Strategia privind activitățile de cercetare-inovare-dezvoltare și de transfer tehnologic pentru perioada 2024-2029. (Anexa 4)
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 5. Se avizează modificarea planului de învățământ pentru programul de studii universitare de licență Pedagogia învățământului primar și preșcolar, domeniul de licență Științe ale educației, învățământ cu frecvență, de la Facultatea de Educație Fizică și Sport, plan de învățământ valabil începând cu anul universitar 2024-2025.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 6. Se avizează modificarea planului de învățământ pentru programul de studii universitare de masterat Management educațional, domeniul de masterat Științe ale educației, învățământ cu frecvență, de la Facultatea de Educație Fizică și Sport, plan de învățământ valabil începând cu anul universitar 2024-2025.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 7. Se avizează modificarea planului de învățământ pentru programul de studii universitare de masterat Consiliere școlară și incluziunea persoanelor cu cerințe educaționale speciale, domeniul de masterat Științe ale educației, învățământ cu frecvență, de la Facultatea de Educație Fizică și Sport, plan de învățământ valabil începând cu anul universitar 2024-2025.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 8. (a) Se avizează înființarea, în cadrul Departamentului de formare continuă și transfer tehnologic, a programului postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă Managementul serviciilor de sănătate.
(b) Se avizează planul de învățământ pentru programul postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă Managementul serviciilor de sănătate.
(c) Se avizează transmiterea documentației către Autoritatea Națională pentru Calificări în vederea înregistrării programului postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă Managementul serviciilor de sănătate în Registrul Național al Programelor Postuniversitare.
Propunerile se transmit Senatului universitar spre aprobare.
Art. 9. Se aprobă, la propunerea Departamentului de învățământ la distanță și cu frecvență redusă, componența comisiei de admitere la ID/IFR, în sesiunile iulie și septembrie 2024. (Anexa 5)
Art. 10. Se aprobă următoarele:
a. Acordarea unei remunerații nete în sumă de 700 lei, din venituri proprii ale universității, cu reținerile impuse de legislația fiscală, pentru membrii comisiei de concurs si de soluționare a contestațiilor pentru ocuparea funcției de director al CSUD.
b. Acordarea unei remunerații brute în sumă de 10% din salariul minim brut pe țară garantat în plată, din venituri proprii ale universității, cu reținerile impuse de legislația fiscală, pentru membrii comisiilor de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare și de soluționare a contestațiilor, prin analogie cu prevederile incidente din HG 1336/2022.
c. Decontarea cheltuielilor de deplasare conform Ordinului 1235/28 martie 2023 pentru membrii comisiilor de concurs cu domiciliul în altă localitate decât cea în care se desfășoară concursul.
d. Asigurarea cazării de către universitate, în spațiile de cazare proprii sau contractate cu operatorii de profil, pentru membrii comisiilor de concurs cu domiciliul în altă localitate decât cea în care se desfășoară concursul.
Art. 11. Se avizează, la propunerea Școlii doctorale de științe fundamentale și inginerești, cu avizul pozitiv al Consiliului pentru studiile universitare de doctorat al IOSUD-UDJG, modificarea comisiei de admitere la studii universitare de doctorat pentru domeniul Ingineria sistemelor, după cum urmează:
Președinte:
- prof. univ. dr. ing. Adrian Filipescu
Membri:
- prof. univ. dr. ing. Viorel-Nicolae Mînzu
- conf. univ. dr. ing. Răzvan-Constantin Șolea
Membri supleanți:
- conf. univ. dr. ing. Daniela-Cristina Cernega
- șef lucrări dr. ing. Adrian-Emanoil Șerbencu.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 12. Se avizează Regulamentul privind finanțarea diseminării rezultatelor cercetării științifice. (Anexa 6)
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 13. Se avizează Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului pentru cercetare științifică al Universității „Dunărea de Jos” din Galați. (Anexa 7)
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 14. Se avizează următoarele:
(a) Pentru toate programele de finanțare (naționale și/sau internaționale), în bugetul propunerilor de proiecte depuse în cadrul universității, cheltuielile indirecte (regie) vor fi stabilite în procent de 25% calculat conform formulei de calcul precizate în pachetul de informații/ghidul solicitantului, cu excepția cazului în care în acesta se precizează procentul cheltuielilor indirecte în mod expres, caz în care cheltuielile indirecte vor fi stabilite conform procentului maxim indicat în cadrul pachetului de informații/ghidul solicitantului.
(b) Valoarea regiei pentru proiectele cu mediul socio-economic și pentru contractele de prestări servicii va fi de 25% din valoarea cheltuielilor indirecte.
Propunerile se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 15. Se avizează Regulamentul privind stabilirea și utilizarea regiei obținute din contractele de prestări servicii și de cercetare, dezvoltare și inovare. (Anexa 8)
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 16. Se avizează Regulamentul privind funcționarea și organizarea Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră. (Anexa 9)
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 17. Se avizează Metodologia privind funcționarea și organizarea Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră. (Anexa 10)
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 18. Se avizează Regulamentul privind acordarea gradației de merit la nivelul Facultății de Educație Fizică și Sport. (Anexa 11)
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
PREȘEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE,
Prof. univ. dr. ing. habil. Marian BARBU
Anexa 1 Calendarul de desfăşurare, comisiile de concurs şi de soluţionare a contestaţiilor pentru concursul de acordare a gradațiilor de merit, concurs organizat la nivelul universităţii şi al facultăţilor pentru personalul didactic şi de cercetare titular
Anexa 2 Codul drepturilor și obligațiilor studenților Universității „Dunărea de Jos” din Galați
Anexa 3 Metodologia privind acordarea statutului de cercetător asociat în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Anexa 4 Strategia privind activitățile de cercetare-inovare-dezvoltare și de transfer tehnologic pentru perioada 2024-2029
Anexa 5 Componența comisiei de admitere la ID/IFR, în sesiunile iulie și septembrie 2024
Anexa 6 Regulamentul privind finanțarea diseminării rezultatelor cercetării științifice
Anexa 7 Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului pentru cercetare științifică al Universității „Dunărea de Jos” din Galați
Anexa 8 Regulamentul privind stabilirea și utilizarea regiei obținute din contractele de prestări servicii și de cercetare, dezvoltare și inovare
Anexa 9 Regulamentul privind funcționarea și organizarea Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră
Anexa 10 Metodologia privind funcționarea și organizarea Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră
Anexa 11 Regulamentul privind acordarea gradației de merit la nivelul Facultății de Educație Fizică și Sport