HOTĂRÂREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Nr. 59/13 iulie 2020
Conform:
Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011,
Cartei Universităţii „Dunărea de Jos” din Galaţi,
Ordinului Ministrului Educaţiei și Cercetării nr. 3041/15.01.2020 privind numirea Rectorului,
Consiliul de administraţie, întrunit în ședință ordinară, în data de 13 iulie 2020, cu unanimitatea voturilor exprimate,
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1. Se aprobă, având în vedere și avizul favorabil al Biroului Juridic, Procedura pentru arhivarea în depozitul digital a lucrărilor de finalizare a studiilor și a înregistrărilor de la susținerea online în anul universitar 2019-2020. (Anexă)
Procedura se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 2. Se aprobă solicitarea de renunțare a Universității „Dunărea de Jos” din Galați la contractarea propunerii proiectului cu titlul: „Consolidare, reabilitare și reconversie Corp W pentru Centrul de transfer tehnologic al Universității „Dunărea de Jos” din Galați”, cod SMIS: 129715, apel de proiecte: POR/2018/1/1.1.A/1 finanțat prin Programul Operațional Regional 2014-2020. Statusul propunerii de proiect este „cerere de finanțare acceptată”.
Art. 3. Se aprobă, la propunerea Facultății Transfrontaliere, înființarea programului de studii universitare de master Istorie și patrimoniu în Europa Centrală și de Est (Chișinău), domeniul de master Istorie, forma de învățământ cu frecvență.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 4. Se aprobă planul de învățământ pentru programul de studii universitare de master sus-menționat, Istorie și patrimoniu în Europa Centrală și de Est (Chișinău), domeniul de master Istorie.
Planul de învățământ se transmite Senatului universitar spre aprobare.
Art. 5. Se aprobă transmiterea documentației către Autoritatea Națională pentru Calificări pentru validarea calificării aferente programului de studii universitare de master Istorie și patrimoniu în Europa Centrală și de Est (Chișinău), în vederea înscrierii acestuia în Registrul Național al Calificărilor din Învățământul Superior.
Propunerea se transmite Senatului universitar spre aprobare.
RECTOR,
Prof. univ. dr. ing. Puiu-Lucian GEORGESCU
Anexa Procedura pentru arhivarea în depozitul digital a lucrărilor de finalizare a studiilor și a înregistrărilor de la susținerea online în anul universitar 2019-2020