UGAL

Senatul universitar
Nr. 677/26.07.2024/CS

 

HOTĂRÂREA SENATULUI UNIVERSITAR
nr. 253 din 26 iulie 2024

 

În baza:
Legii învățământului superior nr. 199/2023;
Cartei Universității „Dunărea de Jos” din Galați;
Regulamentului de organizare și funcționare a Senatului UDJG;
Hotărârii Consiliului de administrație nr. 71/17.7.2024, înaintată Senatului sub semnătura Președintelui Consiliului de administrație,

 

În urma rezultatului votului electronic cu termen limită 26 iulie 2024, ora 12.00, (conform ordinii de zi), la care au participat 70 dintre cei 84 de senatori, fiind întrunit astfel cvorumul și numărul de voturi necesar, Senatul universitar, cu majoritatea voturilor exprimate,

 

HOTĂRĂȘTE:

 

 

Art. 1. Se aprobă, cu avizul Direcției legislație, resurse umane și salarizare și al Consiliului de administrație, coroborat cu avizul pozitiv al Comisiei pentru activitatea studenților, activități sociale și culturale și al Comisiei juridice din cadrul Senatului universitar, Codul drepturilor și obligațiilor studenților Universității „Dunărea de Jos” din Galați. (Anexa 1)

Art. 2. Se aprobă, cu avizul Direcției legislație, resurse umane și salarizare și al Consiliului de administrație, coroborat cu avizul pozitiv al Comisiei didactice și de calitate, Comisiei pentru cercetare științifică și al Comisiei juridice din cadrul Senatului universitar, Metodologia privind acordarea statutului de cercetător asociat în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați. (Anexa 2)

Art. 3. Se aprobă, cu avizul Direcției legislație, resurse umane și salarizare și al Consiliului de administrație, coroborat cu avizul pozitiv al Comisiei didactice și de calitate, al Comisiei pentru cercetare științifică și al Comisiei pentru dezvoltare instituțională și internaționalizare din cadrul Senatului universitar, Strategia privind activitățile de cercetare-inovare-dezvoltare și de transfer tehnologic pentru perioada 2024-2029. (Anexa 3)

Art. 4. Se aprobă, cu avizul Direcției legislație, resurse umane și salarizare și al Consiliului de administrație, coroborat cu avizul pozitiv al Comisiei didactice și de calitate, al Comisiei pentru cercetare științifică, al Comisiei pentru buget și patrimoniu și al Comisiei juridice din cadrul Senatului universitar, Regulamentul privind finanțarea diseminării rezultatelor cercetării științifice. (Anexa 4)

Art. 5. Se aprobă, cu avizul Direcției legislație, resurse umane și salarizare și al Consiliului de administrație, coroborat cu avizul pozitiv al Comisiei didactice și de calitate,  al Comisiei pentru cercetare științifică și al Comisiei juridice din cadrul Senatului universitar, Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului pentru cercetare științifică al Universității „Dunărea de Jos” din Galați. (Anexa 5)

Art. 6. Se aprobă, cu avizul Direcției legislație, resurse umane și salarizare și al Consiliului de administrație, coroborat cu avizul pozitiv al Comisiei pentru buget și patrimoniu și al Comisiei juridice din cadrul Senatului universitar, următoarele propuneri:

(a) Pentru toate programele de finanțare (naționale și/sau internaționale), în bugetul propunerilor de proiecte depuse în cadrul universității, cheltuielile indirecte (regie) vor fi stabilite în procent de 25% calculat conform formulei de calcul precizate în pachetul de informații/ghidul solicitantului, cu excepția cazului în care în acesta se precizează procentul cheltuielilor indirecte în mod expres, caz în care cheltuielile indirecte vor fi stabilite conform procentului maxim indicat în cadrul pachetului de informații/ghidul solicitantului.

(b) Valoarea regiei pentru proiectele cu mediul socio-economic și pentru contractele de prestări servicii va fi de 25% din valoarea cheltuielilor indirecte.

Art. 7. Se aprobă, cu avizul Direcției legislație, resurse umane și salarizare și al Consiliului de administrație, coroborat cu avizul pozitiv al Comisiei pentru dezvoltate instituțională și internaționalizare, al Comisiei pentru cercetare științifică, al Comisiei pentru buget și patrimoniu și al Comisiei juridice din cadrul Senatului universitar, Regulamentul privind stabilirea și utilizarea regiei obținute din contractele de prestări servicii și de cercetare, dezvoltare și inovare. (Anexa 6)

Art. 8. Se aprobă, cu avizul Direcției legislație, resurse umane și salarizare și al Consiliului de administrație, coroborat cu avizul pozitiv al Comisiei pentru activitatea studenților, activități sociale și culturale, al Comisiei didactice și de calitate și al Comisiei juridice din cadrul Senatului universitar, Regulamentul privind funcționarea și organizarea Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră. (Anexa 7)

Art. 9. Se aprobă, cu avizul Direcției legislație, resurse umane și salarizare și al Consiliului de administrație, coroborat cu avizul pozitiv al Comisiei pentru activitatea studenților, activități sociale și culturale, al Comisiei didactice și de calitate și al Comisiei juridice din cadrul Senatului universitar, Metodologia privind funcționarea și organizarea Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră. (Anexa 8)

 

 

Președintele Senatului universitar,
Conf. univ. dr. Alexandru NECHIFOR

 

Anexa 1: Codul drepturilor și obligațiilor studenților Universității „Dunărea de Jos” din Galați
Anexa 2: Metodologia privind acordarea statutului de cercetător asociat în Universitatea „Dunărea de Jos” din Galați
Anexa 3: Strategia privind activitățile de cercetare-inovare-dezvoltare și de transfer tehnologic pentru perioada 2024-2029
Anexa 4: Regulamentul privind finanțarea diseminării rezultatelor cercetării științifice
Anexa 5: Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului pentru cercetare științifică al Universității „Dunărea de Jos” din Galați
Anexa 6: Regulamentul privind stabilirea și utilizarea regiei obținute din contractele de prestări servicii și de cercetare, dezvoltare și inovare
Anexa 7: Regulamentul privind funcționarea și organizarea Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră
Anexa 8: Metodologia privind funcționarea și organizarea Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră

 

Facebook Twitter LinkedIn Vkontakte Email